Welke harde schijf laptop, compatibiliteit?

Ik heb een nieuwe harde schijf nodig voor mijn HP pavilion 9870ed laptop, de oude is een IDE HDD schijf.

Nu is mijn vraag zal elke 2.5´ IDE HDD harde schijf van welk merk dan ook werken, of zijn er nog meer verschillen met qua aansluiting en compatibiliteit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

zolang het IDE is en de maten kloppen dan kan het gewoon

geen probleem
capthavoc
11 jaar geleden
Bijna alles past hier in! Wat op dit moment misschien leuk is om aan te schaffen is natuurlijk een ssd aangezien dat velen malen sneller is en je nu toch al geld gaat uitgeven! Let wel op dat je bios hier op in gesteld staat en enkele standaard windows instellingen! Gebruik google hier staan vele tutorials hoe je dit kunt doen!

Als je verder nog vragen hebt horen we het graag!