Weet iemand waar die foto's vandaan komen?

"Als mijn laptop op standby gaat, verschijnt er een slideshow van foto's die niet van mij zijn en ook niet op mijn harde schijf staan. Waar komen die vandaan?"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik op me PC.
Dat is volgens mij bij bijna iedere PC en laptop.

Antwoorden (2)

is dat niet gewoon je/een screensaver ???
zie bij instellingen beeldscherm
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh wat suf, dat moet het zijn. Maar voorheen kwamen mijn eigen foto's die ik gesafed hebt op mijn PC als slideshow als mijn PC op standby staat. Alhoewel ik dit ook niet als dusdanig had ingesteld!
Iig bedankt voor je reactie!
Misschien selecteert je screensaver de standaardfoto's die als voorbeeld in windows terug te vinden zijn?