Is 15.6" Notebook MD 99044 de goede computer voor mijn wensen in de extra beschrijving? (Van Medion)

Ik wil goed en snel minecraft spelen.
Ik wil snel over het internet surfen.
Ik wil kleine programma's maken met Visual Basic.
Ik wil video's bewerken.
En ik wil voor school dingen doen.

Is deze computer goed voor mijn wensen?

vriendelijke groet Floris

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Moet prima kunnen daarmee. Er zit een vrij goede videokaart in dus minecraft moet gewoon te doen zijn. Voor visual basic heb je nu niet direct zware hardware nodig dus dat zit ook wel goed (maar dan nog). Video's bewerken, de cpu is zeker niet verkeerd en ook aardig wat RAM wat natuurlijk wel een pluspuntje is voor bij het renderen. Wat voor school precies inhoud? Maar tekstverwerken gaat nog met een pc van 20j oud dus... En de accu 8cell dus die moet ook iets langer mee gaan dan de vaak standaard 6cell accu's.

Mocht nog iemand een mening daarover hebben zie hier de specs van die laptop.

Derde generatie Intel Core i5-3210M processor met 2.50 GHz, Turbo Boost tot 3.1 GHz en 3 MB Intel Smart Cache.

- NVIDIA GeForce GT650M DirectX11 met 2 GB geheugen en HDMI-uitgang
- NVIDIA Optimus software
- 2.1 geluid, Dolby Home Theatre gecertificeerd
- 1 TB harde schijf
- 8 GB werkgeheugen
- 15.6"/40 cm LED-beeldscherm met HD-resolutie 1366x768
- CD/DVD-brander
- Intel Centrino Wireless N 2230 met Bluetooth 4
- gigabit LAN
- ingebouwde webcam
- multi-kaartlezer
- USB 3.0
- 8 cellen accu
- uitgebreid softwarepakket en u komt in aanmerking voor de Windows-upgrade naar Windows 8.
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_1209_48_5_318_3766.html