Bestaat een muis met mini USB-aansluiting?

Ik zou een muis willen aansluiten op mijn tablet met mini-USB-aansluiting. Bestaat er zo een muis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Handiger en goedkoper?
http://www.allekabels.nl/USB-Adapter-Omvormer/177/973/USB-Verloop-Stekker.html

Antwoorden (1)

Nee, zo'n muis bestaat binnen mijn weten niet, omdat er simpelweg niet genoeg vraag naar is. Wel zou je heb zelf om kunnen bouwen als je over de benodigde kennis beschikt, in principe werkt een USB-kabel en een mini-usb kabel het zelfde. En zoals eerder al gereageerd lijkt mij een OTG-kabel toch de goedkoopste manier.

Toegevoegd na 42 seconden:
spelfouten*

Je kunt misschien ook een bluetooth muis gebruiken, maar ik snap dat de prijs het soms niet waard is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zijn verloopstekkertjes van 'normaal' USB naar mini USB.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
OTG = USB On The Go. dus met OTG bedoel ik onder andere die verloopstekkertjes http://en.wikipedia.org/wiki/USB_On-The-Go