Mag een camping beheerder mijn ontvangstsignaal van het internet wegdrukken. ?

Afgelopen week heb ik op een park gestaan waar ik betaald gebruik kon maken van hotspot van KPN. Ik heb zelf internet op mijn tel. Maar daar had ik geen ontvangst. Alleen buiten het park was er wel 3G. Dus is het heel duidelijk dat er iets gebeurt met het signaal. Voor de duidelijkheid, iedereen had het zelfde probleem.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het opzettelijk storen van een telecommunicatienetwerk is volgens het Wetboek van Strafrecht een misdrijf. Het gebruik van een GSM jammer is in Nederland dan ook verboden. Naast het gebruik is ook de handel in deze apparaten verboden.

Zelfs het maken van reclame voor GSM jammers is verboden. Het Agentschap Telecom van het ministerie van Economische Zaken houdt streng toezicht op de handel in en het gebruik van deze apparaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, heel vervelend. Je moet primair bij de campingbeheerder zijn OF je dient een klacht in bij je telefoonprovider.