Mijn geluidskaart wordt bij heel veel programma's niet ondersteund, wat nu?

Moet ik dan iets downloaden ofzo? Ik heb de driver van mijn geluidskaart al geupdate.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Probeer het met Asio4ALL. Dit is een driver voor geluidskaarten. Mij heeft het ook geholpen! Ik hoop dat het zo lukt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sommige onbekende kaarten hebben dat, niet dat ze slecht zijn maar meer dat de softwareschrijvers hier geen rekening mee houden.
Het kan ook zijn dat uw kaart gewoon weg te oud is en dat het voor softwareontwikkelaars niet lonend genoeg is om deze te laten ondersteunen.

Het is vrij lastig om exact de oorzaak te vinden, daar er geen informatie gegeven is om wat voor een type/model geluidskaart het gaat.
Bovenstaande is dan ook meer een aanname dan een concreet iets, mede door het gebrek aan info.