Ik zoek een gamepc, met scherm en liefst ook een OS. Waar kan ik deze vinden?

Ik zou hem vooral gebruiken voor bf3, photoshop en video editing, Later misschien om te overclocken.

Toegevoegd na 29 seconden:
BUDGET 1000EURO!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Gewoon zelf in elkaar zetten als je het kan, want in de winkel Game PC kopen is erg duur terwijl de onderdelen totaal veel minder kosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan zou ik de pc zelf in elkaar laten zetten (heb ik ook gedaan) wat je net vertelde dan zou ik een Intel iCore Quad processor erin doen Een Nvidia videokaart van 1.5 G een harde schijf van minstens 500Gig Verder gewoon een geluidskaart het RAM geheugen ( zijn volgens mij die rechthoekige dunne plaatjes ) en nog ff een moederbord uitzoeken als je die onderdelen hebt mis je vast nog wel iets dus ik zou naar iemand gaan die er een beetje verstand van heeft een vriend ofz en dan. In elkaar zetten maar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Natuurlijk kun je ook naar de MediaMarkt gaan. En kijken naar een pc met minstens 2.5 GHz en 500GB harde schijf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op compustunt.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gamepc.nl Geweldige service enz. gewoon even rondkijken. Dan kan je de amd game pc pakken. Klik je op zelf samenstellen en doe je de gtx 560ti videokaart erin. Je hebt dan een pc voor 700 euro die bf3 op ultra speelt.