Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan een oorzaak zijn als het niet lukt om m'n laptop op mijn tv aan te sluiten?

Via een hdmi kabel probeer ik mijn laptop aan te sluiten op m'n tv. Ik wil you tube filmpjes op mijn laptop afspelen op de tv. Ik weet dat het kan, heb dit een tijd geleden ook gedaan, toen lukte het. Nu niet, en weet niet wat ik fout doe.

Via beeldscherminstellingen op mijn laptop kies ik voor 'dupliceren'. Mijn tv stel ik in op 'hdmi'. Toch vind mijn laptop niet het externe beeldscherm. Ook heb ik zowel tv als laptop opnieuw opgestart. Wie heeft raad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
604

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In pricipe moet het gewoon werken! Het kan zijn dat je in de tv meerdere hdmi aansluitingen hebt, zoja, dan moet je even zoeken tot je de juiste gevonden hebt! Bv mijn tv heeft er 4, die dus allemaal genummerd zijn: hdmi 1
Hdmi 2
Etc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb zelf het probleem gehad met men laptop en tft scherm.
en bij mij heb ik het opgelost door in men nvidia instelingen mijn profiel aan te passen.
je kan nvidia driver vinden in je computer configuratie
als je een nvidia videokaart hebt met de drivers geinstalleerd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding