Hoelang gaat de batterij van een laptop gemiddeld mee zonder op te laden tegenwoordig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
6.5K

Het beste antwoord

Dit is van diverse factoren afhankelijk, wat mijn voorganger ook al aangaf. Daarbij komt ook nog wát je doet. Ben je alleen een beetje aan het tekstverwerken, dan houdt hij dat wel een uurtje of 6 á 7 vol. Ga je echter intensief internetten, zoals een internetspel spelen, dan denk ik dat ne een uurtje of 3 á 4 de meeste spanning er al af is.
jc54
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Uitgeschakeld kan die maanden goed blijven.
Als u er actief mee werkt tot een paar uur maar dit is sterk afhankelijk van het merk en vooral van de meegeleverde batterij, want ook dat kan verschillen.
Men kan hier dus geen redelijke duur opplakken zonder meer informatie.
Normaal staat dit in uw bijgeleverd handboekje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je de netbook gebruikt kan je hem vaak 6tot7 uur gebruiken