iphone 4 gevallen, gaat niet meer aan. wat nu?

ik was vandaag aan het lopen en mijn iphone 4 zat nog in mijn zak. hij is eruit gevallen op de achterkant. er zijn geen krassen te zien. hij valt jammer genoeg 2 weken buiten garantie en heeft een jailbreak met installous.
hij is niet meer aan te krijgen, niet met kabel in de pc of stopcontact. wat kan het zijn? Willen ze hem nog repareren (als dat nog kan) met een jailbreak erop?
bedankt!
p.s de iphone is 1 jaar oud en home knop en lock knop indrukken werkt niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je al geprobeerd hem weer uit en aan te zetten :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zie titel ;)

Antwoorden (3)

Ik zou ermee naar de winkel gaan en kijken wat hun kunnen doen voor je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Batterij er uit halen en er weer opnieuw insteken.
Die kan een beetje losgeschoten zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gna gna
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wtf why Gna Gna??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iPhone kan de battery niet uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh... dat wist ik niet. Misschien zijn de soldeercontacten (van de ingebouwde batterij) dan los geschokt. Dat zou kunnen. Ff de soldeerbout erbij...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mmm, je moet wel weten hoever je te ver kunt gaan...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zin loopt niet echt lekker... er zit weinig logica in.
Maar ik neem aan dat je bedoelt dat men moet weten hoe een soldeerbout en een iPhone en een accu werkt, voordat je die soldeerbout te hand neemt?
Dat spreekt voor zich!
Je kan proberen de aan/uit knop én je navigeerknop tegelijkertijd in te drukken. En dan minstens 30sec lang! Dat is de orginele reset manier bij iphone! Mijn vrouw had t zelfde als jij, en ze kreeg hem op deze manier weer aan. Succes!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
net geprobeerd, werkt niet voor me. toch bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als dat niet werkt is er trouwens nog een manier, eerst de home button ingedrukt houden voor 10 seconden, daarna terwijl je de home button ingedrukt houdt, de power button indrukken, en dan na 10 sec de home button loslaten en de power button ingedrukt houden voor 20 seconden