Wat voor voordelen brengt een nieuwe en een grotere hardeschijf? 320GB?

Ik had eerst een 80 gb die is gecrasht nu krijg ik er een nieuwe in van 320gb.

Brengt dit voordelen mee voor mijn laptop? Dat hij bijvoorbeeld sneller word ofzow?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Hij zal niet sneller worden. Het kan zijn dat deze harde schijf een hogere snelheid heeft maar dat zal jij niet merken. Meer gb betekend eigenlijk dat je meer ruimte hebt om op te slaan. Deze schijf is ongeveer 4x groter dan je oude. Niet in omvang maar in opslag dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je van die schijf 2 partities maakt bv 80gb voor je windows en de andere partitie voor je fotos enzo dan is je computer wel iets sneller omdat ie minder gb hoeft te gebruiken voor et systeem.. merk je idd niet heel veel van maar het is altijd beter om 2 partities te hebben