Wat is de goedkoopste laptop die 1080p video kan streamen over hdmi?

Collega wil een laptopje voor thuis, geen bijzondere systeemeisen behalve HD-video streamen naar televisie via hdmi. Aanraders onder de €500,-?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dat kan met elke hedendaagse laptop met een prijs van rond de 500€. Nou ja ik bedoel wbt rekenkracht. Natuurlijk is een HDMI out wel zo handig + een iets betere gpu dan die intel gevalletjes is ook wel lekker wbt HD video weergave.

Als ik ff op tweakers kijk vind ik dit de beste vd 4 meest populaire tot ±500€.
http://tweakers.net/pricewatch/294129/asus-x54hy-sx032v.html