wat is de beste manier om alle drivers te vinden als je net windows hebt geinstaleerd?

Ik ben van plan een laptop van windows 2000 te updaten naar XP, maar hoe vind ik de juiste drivers voor de laptop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

je gewone netwerk kaart wordt in de meeste gevallen zelf gevonden zonder problemen
als je daarna helemaal naar sp3 update dan komen ook de meeste ander drivers beschikbaar onder de optionele updates
je draadloze als je die hebt is waarschijnlijk de enige die wat lastiger zal blijken
maar gebruik een gewone netwerkkabel tijdens het updaten naar xp moet lukken

daarnaast kun je een driverscan gebruiken
de onderstaande is volgens mij nog de enige die gratis is en ze ook meteen kan downloaden let wel het gaat wel super traag
dus als je iets van meer dan 30 mb moet hebben kan je het beter rechtstreeks zoeken
maar update eerst helemaal naar sp3
dan heb je de meeste drivers wel te pakken
capthavoc
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
geen enkel probleem
Pieter2011
12 jaar geleden
Ter info: Driver Max heeft ook nog een gratis versie.
ga naar de site van de fabrikant type het model nummer in bij zoeken en download van daar de juiste drivers,