wie weet standaard admin wachtwoord van FRITZBOX routers?

We hebben een FRITZBOX router met WLAN en willen graag het standaard wachtwoord veranderen.

Toegevoegd na 5 minuten:
"admin" zelf werkt niet, dat hebben we al geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
15.9K

Het beste antwoord

Dat is 'admin'.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik verwachtte dat ook, maar dat blijkt niet te werken. wellicht heeft iemand het toch stiekem veranderd. ;-(
escape
12 jaar geleden
Tja, dan rest je nog maar één ding: klik op het woordje 'reset' in de zin onder het password-vakje. Daarna ben je wel ook al je andere instellingen kwijt, maar daar had je vast een backup van gemaakt. Toch ? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah.. toch gelukt, het bleek nog steeds "admin" te zijn :-S
Dank voor goede antwoord!