Kan je elke soort webcam gebruiken als beveiligingscamera?

Ik zie bijv voor 10,00 dat er al een webcam te koop is, met usb aansluiting, kan ik deze gebruiken als beveiligingscamera?

Weet jij het antwoord?

/2500

er zijn tools/programma's die bewegingen registreren via webcam(vb logitech) beelden maken en opslaan of naar je email adres sturen want als dieven je pc stelen heb je er ook niks meer aan,lol als de beelden op je pc opgeslagen zijn, is het voor binnen in huis?moet het ook in het donker werken night vision camera vb. is het voor buiten ? wat is het doel? gratis of betalend? hier een free vb http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Video-Recording/SMRecorder.shtml altijd opletten bij gratis tools/programs als je antivirus niet automatisch gedownloade files scant voor installatie te scannen op virusen of andere troep, Reasons why this program is marked as ad-supported: · Offers to change the homepage for web browsers installed in the system · Offers to change the default search engine for web browsers installed in the system · Offers to download or install software or components (Video2Down Toolbar) that the program does not require to fully function persoonlijk raad ik ieder aan die een webcam heefd bij niet gebruik naar de muur te richten en ingebouwde een post-it over te doen ,want een beetje techneut met verkeerde bedoelingen leg je webcam aan via een trojan of hackt je pc via ip. wifi, draadloos internet vraag niet hoe ,daar ga ik niet op antwoorden(is een criminele activiteit) vriendelijke groeten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100