Welke mediaplayer is momenteel het beste?

Ik heb een jaar geleden een Playon HD Mini van AC Ryan gekocht. Alleen maar gedonder mee (icm mijn Windows 7 pc). De lompe GUI nog maar even daargelaten. Afijn, ik heb mijn media op de harde schijf van mijn Windows 7 pc staan en via bedraad netwerk en de playo wil ik de boel afspelen op mijn tv. Wellicht doe ik iets verkeerd maar de ene dag kan ik wel in de workgroup op mijn pc komen en ongehindert media afspelen en de andere dag is er geen netwerk te vinden.

Nu ben ik op het punt gekomen dat uit de kluiten gewassen stuk playmobil uit het raam te werpen en te vervangen voor een fatsoenlijke mediaplayer.

Maar wat is momenteel nou eigenlijk een goeie/de beste.
De enige vereisten zijn dat ik via een netwerkkabel de meeste mediasoorten kan afspelen.

Popcorn?
Western Digital?
Xtreamer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Zou gaan voor de Mede8er x2.