Wie weet wat deze error inhoud op mijn pc

Sinds kort krijg ik deze error (zie bijlage). Maar af en toe valt mijn computer ook gewoon uit, of herstart zich vanzelf of hij blijft hangen en kan ik zelfs de muis niet meer bewegen "freeze". Wie weet wat het probleem kan zijn?

Ik heb niets raars ermee gedaan, hij is nog helemaaal standaart zoals ik hem destijds heb gekocht bij de mediamarkt, ong 1 jaar geleden dus geen zelfbouw!

Wie o wie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Als je geen nieuwe hardware hebt aangesloten voordat deze melding is gekomen dan vrees ik dat je interne geheugen niet goed meer is.
Kan ook zijn dat je geheugen bankje slecht contact maakt. Even losklikken en vastmaken wil ook nog wel eens helpen.