Hoe komt het dat elke keer als ik Word 2010 opstart, hij vastloopt?

Zoals er in de vraag ook al staat, elke keer als ik Word 2010 opstart, zegt hij gelijk Microsoft word werkt niet meer. echt elke keer! als ik het dan nog een keer probeer, vraagt hij of ik het in de beveiligde modus wil opstarten, dan doet hij het wel. maar het is wel mega irritant. heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Word 2007 installeren OF proberen in compatibiliteitsmodus te lopen ingesteld op windows xp. Dit kun je doen door op de snelkoppeling rechtermuisknop -> eigenschappen -> even zoeken moet het antwoord geven, weet het niet precies meer. Weet je zeker dat het programma helemaal geupdate is?