Kun je een iPad ook verbinden met het internet met een lan-kabel en de wifi uitschakelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ik wantrouwig ben tegenover de zogenaamde onschadelijkheid van stralingsbronnen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Dan moet je naar Amerika verhuizen, daar is een plek helemaal zonder wifi en andere stralen. Ben de naam kwijt, maar er wonen veel mensen die last hebben van straling.

Het beste antwoord

Nee, want een iPad heeft geen aansluiting voor een LAN kabel.