Zijn deze systeemeisen goed genoeg voor battlefield 3?

Windows 7 Home premium 64-bit SP1
mijn processor is: Pentium Dual-Core CPU E5400 @ 2.70 GHz
mijn videokaart is: Intel G45/G43 Express Chipset
3,0GB RAM

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal hoostens opstarten, dan heb je misschien nog een diapresentatie maar speelbaar wordt het niet.

Het beste antwoord

De Processor en je werkgeheugen gaan nog. (Tenzij je werkgeheugen DDR2 is met laag aantal Mhz)

Maar je videokaart is echt beroerd. Voor Battlefield 3 moet je toch echt een Radeon of NVidia hebben, en dan nog een heel goed type.

Probeer een HD 6870 in te bouwen en je bent er klaar voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

die gegevens zijn niet slecht, maar wat is je algehele RAM en je harde schrijf grootte?

Het feit dat je windows 7 geeft al aan dat je waarschijnlijk voldoende in huis hebt, want dat systeem draait niet op de tragere computers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je videokaart is lang niet goed genoeg voor modernere zwaardere games en 3 GB RAM is wel het barre minimum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Je hebt een onboard videokaart. Dat gaat niet lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, juist geen onboard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm, jawel.