gloed nieuwe pc valt uit, over in dvi power saving mode , start niet weer op. waar kan dit aan liggen ?

ik was aan het gamen , pc is net 3 dagen uit ,en sluit af en start niet weer op .waar kan het aan liggen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Die melding komt van je monitor, niet van je PC.
Maar je ziet hem ook als je PC echt uitgaat. Het is dus van belang om te controleren of je PC echt uitvalt. Daarmee weet je of het probleem in je monitor/videokaart zit, of dat je PC echt stopt.
escape