Laptop motherboard word 70 graden is dit goed?

Hallo.

Ik heb op mijn 3 maanden oude laptop het probleem dat het motherboard 70 graden word!

Is dit normaal?

Toegevoegd na 58 minuten:
TIP: klik de foto aan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij moet je jepas zorgen maken als je Processor boven de 100graden kont
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet boven de 70? ik zet hier een foto

Antwoorden (3)

Zitten er onder je laptop gaatjes om te koelen? Als hij dan plat op tefel staat wordt hij te heet, doordat hij niet zijn warmte kwijt kan. Zet hem eens op een sinasappelkistje, daar zitten gaatjes in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nieuwe laptop hoort gewoon op tafel zonder problemen te kunnen staan het is een hp pavillion dv6-3010sd Ik zou een foto plaatsen van temp
Het ligt eraan waar je meet, de processor zelf kan wel behoorlijk heet worden, echter er vlak naast of de behuizing, natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik plaats een foto van de temperaturen
Als je goed kijkt in de derde kolom zie je dat hij die temperatuur gewoon mag hebben.En het zal ook niemand verbazen dat de laptop warmer zal worden als je ermee in de zon zit i.p.v een kamer.Logisch,elk voorwerp neemt de temperatuur van zijn omgeving aan en gezien een PC/ laptop zelf ook warmte produceert kan dit hoger oplopen.En dan zal de ventilator even meer toeren gaan maken om het te compenseren.