Je herkent een videokaart aan de videouitgang. Dit kan zijn een VGA en/of een DVI uitgang.
Voor de volledigheid van mijn antwoord heb ik hieronder een afbeelding toegevoegd van deze uitgangen. Blauw is VGA uitgang (analoog) en wit is DVI uitgang (digitaal).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Aan de vorm en hoe hij eruit ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kon er beter een afbeelding bij doen zoals escape ik krijg namelijk geen duidelijkheid uit ''aan de vorm en hoe hij eruit ziet'' :-)
Die zien er meestal zo uit:
Plaatje bij antwoord
escape
12 jaar geleden
Aan de video aansluitingen op de "buitenkant".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even serieus, google op videokaart, en je krijgt loads met plaatjes van videokaarten.
Je videokaart kan echter ook ingebouw zijn in je moederbord (dan is het geen echte kaart). Zoiets heet dan onboard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi antwoord +1
Aan de videouitgang op de metalen clip...