Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke video kaart tot €70,-? Die battlefield 2 op high smooth draait.

Hoi ik zoek een nieuwe video kaart
Eentje die battlefield 2 smooth op alles high aan moet kunnen.
Hij mag niet meer dan €70,- zijn en graag een NVIDIA GeForce. Ik heb 2 PCI slots en 1 PCI-e 2 slot.

Ik heb dit moederbord: ASRock N68-S3 UCC

Graag serieus antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
836

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

In die prijsklasse is AMD Radeon toch echt beter op dit moment. Ik zou kijken naar een Radeon 6570.

Zoek even bij die Tomshardware link naar 6570, alle Nvidia daar in de buurt zijn oudere modellen of duurdere modellen. Waarom wil je persé een Nvidia? Tegenwoordig doet AMD het net zo goed dan niet beter als Nvidia.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of hij smooth draait met alles op High kan ik geen garantie op leveren, maar dit is wel zo'n beetje de beste kaart onder 7 tientjes.

Toegevoegd na 2 uur:
Nvidia GT440
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en als het om nvidia gaat? Mijn broer heeft een oudere pc en nvidia geforce 6600 hij heeft alles op high en het runt smooth, dus alles daarboven zou ook smooth moeten gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is het probleem met AMD, of voorkeur Nvidia precies?
Ik zit op mn mobiel dus kan niks linken. Je zou eens kunnen kijken naar kaarten met een Ati HD6570 chip, die zijn rond de €70. aangezien BF2 redelijk oud is zal deze wel werken. Kijk wel of je cpu of ram geen bottleneck wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ATI HD 5570 misschien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding