Ik heb een nieuwe ACER monitor. Met het opstarten komt er reclamevan Acer in het scherm.

Is er een manier om dit te omzeilen? C.Q er af te halen? Ik heb W7.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, dit is standaard in bijna elke monitor. het is gewoon het merk dat even in beeld komt alvorens hij het computer beeld gaat weergeven. Dit is ook een check zodat je weet dat je scherm het doet (mocht je geen beeld krijgen in Windows)

Om fabrieks reclame van een nieuwe pc af te halen kunt U het volgende gebruiken : http://www.pcdecrapifier.com/download Groet:Zoekertje Toegevoegd na 2 minuten: Wat eerder werd uitgelegd ,dat het bij elke monitor zou zijn,is niet waar. Wat wel vaak te zien is: het merk van de pc zelf : Acer in Uw geval ,verder nog HP ,ASUS en DEll.

Volgens mij kan dit niet, maar vaag heb ik er wel iets over in mijn geheugen. Mogelijk kan je de firmware van dat ding aanpassen ofzo maar ik weet het echt niet zeker... Trouwens, er zijn nog zat beeldschermen die die fratsen niet uithalen... (Meestal de iets goedkopere merken is mijn ervaring.) Ik volg je vraag, als het lukt ben ik toch ook wel benieuwd ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100