Hoe krijg ik het geluid weer uit mijn geluidsboxen?

Mijn geluid komt nu uit mijn beeldscherm. Hoe krijg ik dit zo ingesteld dat het weer uit mijn geluidsboxen komt? Deze zijn uiteraard aangesloten op mijn computer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als het geluid uit je boxen komt, heb je het stekkertje van het geluid in je pc steken (groene stekker van je beeldscherm naar je pc.
Haal deze er uit en steek het stekkertje van de boxen in het groene gaatje.

Toegevoegd na 25 seconden:
Of heb je toevallig een laptop? is mij niet helemaal duidelijk.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik heb geen laptop, maar een beeldscherm met geluidsboxen er in. Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord. Ik ga het proberen.
Kimath
12 jaar geleden
Ik heb ook een scherm met geluidsboxen er in, met een los draadje met 2 groene stekkertjes. Ik heb gewoon die er uit gehaald en vervolgens losse boxen in de pc gedaan :)
Kimath
12 jaar geleden
Dat kon ik uit de vraag niet opmaken. De aansluiting die jij noemt Zoekertje ken ik niet, dus ik heb geantwoord hoe ik denk dat het is.

Andere antwoorden (1)

Kijk anders in je configuratiescherm (control panel mocht je een engelstalig besturingssysteem hebben). Daar kun je je geluidsinstellingen aanpassen. Misschien staat het daar verkeerd.