Ik heb een videokaart waarop staat: LRI 2850, welke driver heb ik nodig?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb hier een LRI 2850 videokaart. ik zoek daar de driver van. het probleem is dat m`n pc de videokaart herkent als een standaard vidoekaart. maar dat is het dus niet. Weet iemand de juiste drivers?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik zal het U én mij makkelijk maken. Met het volgende GRATIS programma kunt U precies de juiste driver vinden ,op een ingebouwde link drukken en zonder probleem deze driver (laten) installeren. U hoeft zich slechts te registreren en dan kan het geweldige programma gebruikt worden :

http://www.driverupdate.net/

DE kans bestaat,tevens dat er meerdere verouderde drivers worden gevonden. Het is aan U ,wat daarmee te doen. BELANGRIJK: Als wordt voorgesteld om een "restore point " te maken ..altijd JA (mocht het onverhoopt mis gaan ) Dit is hetzelfde als Systeemherstel.

Groet:Zoekertje