Hoe haal ik mijn ouders over voor een DJ lichteffect?

Ik heb een leuke DJ Laser gezien van €70 maar wil nu nog mijn ouders overhalen om hem te mogen kopen!

PS: Wat moet ik zeggen en wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Vertel waarom het zo'n prachtig ding is en waarom je 'm echt nodig hebt. Dat je 'm vaak gaat gebruiken etc. Misschien kan je er zelf ook een deel van meebetalen ofzo? Als je maar niet gaat zeuren want dat is heel irritant. Toegevoegd na 4 minuten: Ooh je gaat 'm al zelf betalen. Leg uit dat het geen overlast gaat bezorgen. Waarom willen ze niet dat je 'm koopt? Bedenk tegenargumenten

Neem aan dat je nog jong bent, dat je goedkeuring van je ouders moet hebben.. Ik heb vroeger een kleine drive-in disco gehad, ook lasers.. Je kan op verschillende manieren je ouders overtuigen... 1: laser is veilig, alles wat je kan kopen is gecontroleerd, kijk alleen nooit recht in de laser, is net zo slecht als lang in de zon kijken... 2: vertel ze dat je de techniek gaaf vindt en mischien wel zoals ik geld wil verdienen door disco's bij mensen thuis te geven (leuk voor feestjes) 3: je betaald zelf, wat is hun probleem? Je hebt er goed voor gespaard! 4: beloof dat je het alleen voor goede doelen gebruikt en niet om de kat van de buren gek te maken (hahaha, maar stiekem wel een keer uitproberen...) Oh, final tip; kijk wel goed of het echt een goeie laser is, vraag of je hem in de winkel mag zien, bij veel apparaten ben je er na een maand op uitgekeken...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100