waar kan een soortgelijke pc samenstellen als die van de Alienware Aurora (met mijn eisen) maar dan goedkoper?

mijn eisen:

Legitieme Windows® 7 Ultimate, 64-bits, Nederlands

Intel® Core™ i7-2600 (6 MB cache) Quad Core Processor met overclocked Turbo Boost naar 3,9 GHz

3GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 590

4 GB 1.333 MHz Dual Channel-geheugen (2 x 2 GB)

500GB - SATA-II, 7,200rpm, 16MB Cache

Blu-ray Disc-rw-station (Blu-ray/cd/dvd lezen en schrijven)

Soundblaster¿ XFi¿ Titanium PCIe card

Office 2010 voor Thuisgebruik en Studenten - Nederlands

1 jaar Next Business Day Hardware Support inbegrepen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Probeer het eens bij Alternate.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo bijzonder is dit systeem niet... je kan het zelf in elkaar zetten. en als je ipv zo'n dure geluidskaart een wat "mindere" neemt, dan kun je dat geld voor een ssd schijf gebruiken. hierdoor wordt deze computer extreem snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alternate PC builder helpt je al een eind :)

Verder zou ik ipv zon dure geluidskaart en een blu ray lezer wat meer geheugen en een SSD erin steken
heb je meer aan met zon snelle videokaart ;)