wat is de beste videokaart voor de Alienware Aurora?

ik hou van spellen zoals Borderlands,Mafia 2,CoD,GTA IV en gewoon shooters zoals Duke Nukem Forever (die ik heb ge pre-orderd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Als de bron correct is (de keuzes die daar staan van toepassing zijn) is het:

2048MB AMD RadeonTM HD6990

Toegevoegd na 4 minuten:
Deze 6990 is een dubbele grafische kaart( er zitten 2 GPU's op) dus je kan het zien als een interne CrossFire kaart. Eigenlijk zijn het 2 6970's op een kaart met iets andere snelheden.

Toegevoegd na 5 minuten:
De Nvidia 590 is een vergelijkbare(dual GPU) kaart maar wordt (nog) niet als keuze optie gegeven.