Hoe krijg ik een programma die zich opent op een uit staande monitor terug op mijn 1e monitor, zonder de uit staande monitor aan te zetten ?

Ik heb 2 schermen op mijn videokaart aangesloten. Als ik op scherm 2 een programma heb geopend, dan verschijnt de window daarna ook altijd weer in scherm 2. Hoe krijg ik de window naar scherm 1 zonder scherm 2 aan te hoeven zetten ?

BVD ! :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Windows 7? Dan de Windows-toets ingedrukt houden en een paar keer de pijltoets naar links (of eerder, in de richting van het scherm dat aan staat).
Ook is winlogo+P dan een sneltoets om terug te schakelen naar enkel scherm.

Ander OS?
Wellicht een sneltoets voor enkel scherm bij je videokaart driver?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank U !

Andere antwoorden (1)

Voor xp, rechtermuis op het icoon van het programma in de taakbalk. Klik op move/verplaats en dan moet je klikken en slepen. De cursor wordt dan nl naar de bovenkant van de window geplaatst.