AMD QUAD CORE of INTEL I5?

Bedankt voor jullie hulp!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Als je nog een paar weken/maanden geduld hebt komt AMD met haar nieuwe processors en moederborden AM3+ ook wel Bulldozer genoemd. Kijk dan op hardware.info of tweakers.net voor wat benchmarks. Ook zal Intel waarschijnlijk zijn prijzen laten zakken als AMD wat competetiefs neer zal zetten. AMD heeft meestal als voordeel goed upgradebaar en goedkoper te zijn Intel heeft nu de hoogste prestaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi fed,

als je nog iets méér geduld hebt, tot daags voor je dood, dan heb je het allernieuwste voor de laagste prijs ;-)

alle processoren zijn goed, voor Windows is Intel het beste, omdat Micro$oft en Intel een ver gaande samenwerking hebben.
dan zou ik voor intel kiezen.
maar nogmaals, elke processor is goed.
veel suc6 met je keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben volledig met Echelon mee eens. Alleen is Intel iets hoger in het presteren van overclocking heeft meer geheugenkaarten op het moederbord en de intel i7 is wel een lekker ding, amd daarintegen heeft 2 geheugenkaarten minder maar heeft wel betere ram geheugen 2200 en derden. maarja voor deze persoon is dit geen nut.
Amd is een prijsvechter, intel is duurder maar is kwalitatief beter en biedt meer performance. het is maar net waar je het voor wilt gebruiken. Gamen, video bewerken. Persoonlijk zou ik voor Intel gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn advies:
AMD quadcore MAAR in combinatie met een moederbord dat in staat is cores te unlocken.

Toegevoegd na 25 seconden:
Zie mijn link