Mijn oude Epson Stylus C60 printer is beslist aan vervanging toe. Een groen en rood lampje knipperen om de beurt en de printer weigert dienst. Tips?

Welke nieuwe printer zouden jullie aanbevelen, hebben jullie goede ervaring mee? Voornaamste is het printen van zwart / wit teksten (brieven). Foto's printen is van minder belang.

Toegevoegd na 1 week:
Beste mensen, bedankt voor jullie antwoorden. Heb inmiddels een laserprinter LBP6650dn aangeschaft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Dan stel ik voor dat je een Laserprinter koopt. Je hebt de keuze tussen monochroom of een kleurenprinter. tussen een standaard printer of een all-in-one (eentje met scanner ingebouwd). een gewone Monochrome printer volstaat om brieven af te printen. je mag rekenen op een 70 euro voor zo'n printer. eentje met kleuren kost ongeveer vanaf 150 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem dan een goedkope Laser printer. Deze gaat veel langer mee en is per print stukken goedkoper. Een zw/w laserprinter is er al voor een paar tientjes. Print ook mooier en is veegvast