Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Past een Asus M4A89GTD Pro/USB 3.0 moederboard in een Acer Aspire E360-NB7D systeem?

Mijn huidige moederboard is een Acer FC51GM

Toegevoegd na 53 minuten:
Ik neem er ook andere onderdelen bij, een AMD Phenom 2 X4 955 Black Edition, Corsair 6 GB DDR3-1600 Tri-kit, en een Asus ENGTS250 512MB videokaart, maar ik wil weten of dit allemaal in dezelfde kast zou passen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
629

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Elk merk heeft specifieke data op zijn moederbord staan, dus mocht het passen, dan werkt het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Passen zal vast wel, maar je moet kijken of je andere hardware nog wel kan worden aangesloten op het nieuwe moederboord.

voorbeeld: je oude moederboord heeft een pci aansluiting en dat nieuwe boord een agp, je videokaart zal dan niet passen in je nieuwe moederboord ( ik neem nu alleen een videokaart als voorbeeld, dit geldt voor al je hardware)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Asus M4A89GTD Pro is een ATX Mobo... ATX is de standaard vormtype die in 'iedere' kast past, tenzij je een speciale casing hebt, zoals bijv. mini ITX (zo'n kleine mini box :P).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding