Hoe kan ik alsnog afdrukken?

De blauwe cartridge is leeg, en het is alleen zwart met wit. Een zwart wit afdruk heeft geen zin.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (7)

Snel naar de winkel.....!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er geen blauw meer is, en alleen zwart en wit is er weinig aan te doen. Dan kan er dus ook geen blauw meer geprint worden want zwart en wit mengt geen blauw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwart-wit printen geen optie, want het gaat om een zwarte tekst? Mij ben je kwijt.
Gekleurd papier en met wit afdrukken? (roept een leek?)

Anders hollen naar de Mediamarkt. Die is nog een half uur open.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met wit afdrukken ??????
Wit bestaat niet als inkt hoor !
(dye sublimation daargelaten)
als je alleen zwarte inkt hebt, stel je de printer in op zwart/wit afdruk, heb je geen kleur inkt voor nodig. Werkt bij mij prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is gewoon een goed antwoord, volgens mij is dit precies wat Jasjul bedoelt maar kan hij z'n zwart-wit instelling niet vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou kunnen? bij windows moet je dan eerst rechts klikken bij afdrukken, meen ik. Jammer want het moest gisteren af :(
Mijn oude hp werkt heus met alleen een zwarte inktcartridge, gelukkig maar. Anders ga ik met iets naar de copy-shop. Waar ze ook voor je printen.
hup naar de buren, of hup mail naar een vriend die het morgen meteen mee neemt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi Jasjul,

ik heb ook een HP printer, ik vrees dat jij die ook hebt
wel zwart, maar geen kleur, dan kan je ook geen zwart afdrukken. verplicht kleuren cartridge plaatsen, voordat je weer van de nog steeds volle zwarte inkt kan gebruiken.

bij mij gaat de kleur vrijwel geheel op aan het automatisch reinigen, telkens wanneer ik de printer wil gebruiken.

jammer, kleurencartridge kopen en beter opletten als je ooit een nieuwe printer koopt (geldt ook voor mijzelf)
groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wel, hoor. Het is even zoeken... Laat de lege kleurencartridge er wel in zitten.
Als je je printer zo ver probeert te krijgen dat hij zwart afdrukt door alleen de zwarte cartridge te gebruiken, moet je bij afdrukken in het printmenu kiezen voor 'grayscale' en 'black only'.

Het zit waarschijnlijk ergens diep in je afdrukmenu verstopt, want leveranciers van printers verdienen vooral geld aan de verkoop van kleurencartridges en hebben dus veel liever dat jij altijd kleureninkt gebruikt, ook om zwart te printen.

Waar het precies zit, verschilt per printer.