Door het appeltje dat er op staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is waar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is wel zo hihi
Doordat Apple geld wil verdienen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook waar.
mensen kopen het toch wel, dus, waarom niet?
Omdat het de onderdelen duur zijn en het besturingssysteem is duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het merk Apple daar gaat de meerderheid van ons geld naar toe ;( maar nemen wij die producten? Jaaa en waarom? Omdat ze mooi, luxe, en zakelijk uitzien. Plus je kan er zoveel dingen mee dat weet elke Apple gebruiker =)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple producten zijn erg licht, compact en klein. Maar ze hebben ook veel geheugen. De chips die in de producten zitten zijn dan ook van het allerhoogste niveau;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er heel veel vraag naar is, hoe meer vraag, hoe hoger de vraag prijs..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze de enige zijn in het door hunzelf gecreëerde segment. Dat geeft hun de ruimte om prijzen zelf te bepalen. Slim toch.....?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het heel duur was om alle spullen die nodig zijn te kopen van de fabriek
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat Apple het beste van het beste is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
behalve de oortjes want die gaan erg snel kapot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
apple is niet het beste van veste het is gewoon de naam die je moet betalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Mike075; Tuurlijk jongen, ga jij maar weer onder die steen liggen waar je vandaan komt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mike075, ik geef je gelijk!
@HereIsTom: Welke steen? Ik vind dat mike's reactie prima is. Die van jou daareentegen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@hereistom Haha, een appeltjes fan. Ga jij maar aan de groente.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@sherlockholm Heerlijk antwoord dank je wel! Mensen zoals tom zijn compleet geïndoctrineerd. Tom weet totaal niet waar hij het over heeft en heeft nog nooit een blik op de hardware gedaan.. Vergelijk een macbook maar met een HP probook. alleen betaal je daar maar 499,- voor. @tom lees ook mijn eerste reactie bij "Omdat Apple het beste van het beste is!" waarin ik ook uitleg wat de hardware specificaties zijn. en tom, pas op dat je niet de arrogantie van apple overneemt. Want net als Apple red je het daar niet mee. het enige voordeel van apple is dat de apps niet veel kosten.. maar daarentegen heb je toch al de hoofdprijs betaald dus kunnen ze dat ook doen.
Vergelijk het eens met merkkleding, qua kwaliteit is het niet eens zoveel beter.

Zo doet Apple het ook, je betaald groot en deels voor het ontwerp en voor de naam. Zo wil Apple een stukje exclusiviteit behouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het goede producten zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel onzin antwoorden hier zeg. Probeer het maar een tijdje en dan begrijp je het wel. Apple maakt gewoon goede producten waarbij de software en hardware prima samenwerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad veel onzin antwoorden hier! Apple levert gewoon kwaliteitsproducten, die niet alleen mooi zijn, maar ook nog eens perfect werken!
Andere merken besparen vaak op onderdelen e.d. en zijn daarom ook meestal goedkoper!
Dus wil je kwaliteit en iets dat perfect werkt dan woordt het al snel een Apple ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Typisch een apple fan. MIN
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na, ook al ben je een apple fan je moet toegeven dat die producten heel erg duur zijn
Zoals hierboven te lezen is, zijn er veel mensen tegen Apple. Ik ben op en top PRO Apple en maar om één reden:

ALLES komt van hetzelfde bedrijf. De computer én de software wordt door hetzelfde bedrijf ontworpen, waardoor het naadloos op elkaar aansluit en het perfect werkt.

Windows kan op elke computer. Acer, Toshiba, HP, Asus enz. allemaal apparaten die gemaakt zijn voor Windows. Echter hebben de bedrijven verschillende technologieën, waardoor er problemen op kunnen treden.

Ook de software van Apple zit erg goed in elkaar. Windows blijft vaak hangen, heeft virussen, zit soms onlogisch in elkaar en heeft nog meer gebreken.
(Snow) Leopard (het OS van Apple) zit veel logischer in elkaar, is altijd snel* en blijft nooit hangen. Er bestaan geen virussen voor, omdat vergeleken met Windows, weinig mensen een Apple computer hebben.

*Als Windows een programma opslaat, doet ze dit op allerlei verschillende plaatsen op de harde schijf. Eén programma staat in verschillende mappen, waardoor het opstarten en het lopen van Windows langzaam gaat lopen naarmate er meer op staat.
Apple slaat één programma maar op één plaats op, waardoor het programma veel sneller geladen is en waardoor een Apple snel blijft, hoeveel er ook op staat.

Zo, ik ben Pro Apple. Kom maar met de tegen argumenten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple heeft VEEL MINDER virussen, en zijn ook immuun voor Windows virussen, maar om te zegegn dat ze helemaal geen virussen hebben is ietwat overdreven ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is waar, maar in vergelijking met Windows zijn de virussen binnen Apple in principe verwaarloosbaar =)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Ik ben geen Apple freak heb ook een Windows PC, maar als ik het geld had kocht ik ook een Apple ;-)
Heb nu wel de iPad, wat een perfect apparaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat het gewoon is, is dat je voor mac's enzo geen computerkennis nodig hebt.
voor windows heb je wat meer kennis nodig.
met gewoon een simpele virus scanner heb je echt geen last van virussen hoor.
en als windows sloom word moet je gewoon bepaalde dingen opruimen en verwijderen.
maar je moet wel weten wat en in welke map. maar dat weten de meeste mensen niet,
en ze flippen al als ze een foutmelding krijgen ik vind mac's juist erg onoverzichtelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jongens, het is allemaal persoonlijke voorkeur... Ik blijf toch bij Windows en Linux maar iedereen moet het lekker zelf weten wat hij/zij doet...
Vooral voor het merk betaal je maar het is ook echt hele goede kwaliteit en goede onderdelen