Ik wil door middel van arduino en deurbel maken die een nummer op belt als er iemand voor de deur staat en dat er gepraat kan worden maar hoe?

Ik heb gezocht maar kan niks vergelijkende vinden en als ik wat vind is het te uitgebreid.

Ik zoek dus eigenlijk een voorbeeld van een bel inclusief microfoon en / of een bel inclusief simkaart aansluiting.

Hebben jullie zoiets zelf gemaakt of op een filmpje gezien?

Aub niet gewoon op Google zoeken maar echt ervaringen. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijm een goedkoop en eenvoudig mobieltje aan je deur en hang er een briefje bij: aanbellen door op het groene telefoontje te drukken. Dan belt het bezoek jou zelf op ;-)

Antwoorden (1)

Ik heb laatst dit filmpje gezien: