Ik heb een sempron 2600 processor. Kan ik deze vervangen door een ander model? Heb een jetway Via 4 in 1 V4DP moederbord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

kan vast wel, alleen, ja het is intussen noggal ja.. oude meuk waar je mee zit. winkels verkoopen denk ik al 6 jaar geen vervangend spul meer.
en ja aangezien ja ram en cpu upgrade ook niet de oplossing is ja zou ik gaan kijken voor een leuk 2e hands systeem :)

maar om even je vraag te beandwoorden, ze hebben sempron CPU`s gemaakt tot 2,7Ghz. je zou eens op marktplaats kunne zoeken naar een sneller model.
let aleen wel op dat je je koeling ook moet aanpassen dan. en ja ik weet ook niet ofdat je FSB het hier mee eens is, en ofdat je hier in je bios mee kan speelen.
dus ja je kan hem ervangen, maar of dat het zoveel helpt ik heb geen idee:)