Ik maak nu naar volle tevredenheid gebruik van Windows Vista. Raden jullie het aan om over te stappen naar Windows 7?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
If it's not broken, don't fix it!

Het beste antwoord

Indien je tevreden bent, en het niet erg vind om telkens bij het opstarten minuten te moeten wachten op een werkend systeem, en het normaal vind om in stappen je pc uit te zetten, moet je niet switchen. Als je graag snel aan het werk bent, en soepeltjes door je werk heen schuiven wilt, met een geoptimaliseerd OS, dat helemaal van deze tijd is, met praktische en handige ingebouwde hulpmiddelen, dan kun je de stap best wagen, het is het geld dubbel en dwars waard.
45-55 seconden opstart tijd, uit met één klik op stop. Handige èn werkende probleem oplossers als het eens nodig is. (was op gegeven moment m'n netwerk aansluiting van de laptop kwijt, direct opgelost in Netwerk centrum).
Er zijn natuurlijk mensen die nooit problemen hebben met Vista, maar verreweg de meeste gebruikers balen ervan, en heel veel ervan zijn inmiddels overgestapt. Inmiddels meer 7 gebruikers als vista gebruikers wereldwijd, en dat zegt toch wel wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle antwoorden vond ik eigenlijk wel goed, maar deze kan mij het meest bekoren. :-)

Andere antwoorden (10)

Je geeft zelf het antwoord al met de woorden "naar volle tevredenheid".

Je bent kennelijk volkomen tevreden met de huidige situatie. Dat betekent dat er geen reden is om te veranderen, want je tevredenheid zal door die verandering niet toenemen.

Toegevoegd na 27 seconden:

PS. Ik maak ook naar volle tevredenheid gebruik van Vista.
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik zou persoonlijk overschakelen naar windows 7, omdat windows 7 beter en sneller is dan vista. Maar als je zelf tevreden bent met windows vista moet je niet persé overschakelen hoor ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb sinds kort Windows 7 op mijn laptop en vindt het veel prettiger dan Vista. Alles loopt lekkerder, weinig storingen (die ik met Vista wél regelmatig had, vooral bij het afsluiten van de computer na internetgebruik). Maar als jij tevreden bent is er geen reden om over te stappen.

Toegevoegd na 52 seconden:
dat moet natuurlijk 'vind' zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben met mijn nieuwe laptop van XP meteen naar Windows 7 gegaan, maar het was mij heel wat waard om XP weer te krijgen, laat staan Vista. Aangezien jij met volle tevredenheid Vista gebruikt zou ik absoluut niet overstappen zolang dit niet echt nodig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb kan ik alleen maar zeggen, dat vista me prima bevalt. Maar ik doe doe er dan ook niet zo veel mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut !!
Wel even kijken of je printer ed het wel aan kan
heb je de upgrade advisor al geprobeerd ?

oh ja als je kan updaten naar 64 bits zou ik het zeer zeker doen.
Let wel dit is wel een volledige verse installatie maar echt de moeite waard.

Dus laat je goed inlichten
capthavoc
13 jaar geleden
Gewoon bij Vista blijven. En wel om twee reden Windows7 is een noodoplossing en eigenlijk een aangepast servicepack 3 voor Vista, de belangrijkste reenis dat eind volgend jaar windows8 uitkomt, een totaal nieuw besturingssysteem op 128 bits. Dus nu overstappen is kapitaalvernietiging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is de grootste bullshit die je bedenken kunt. 7 is compleet anders, en vele malen beter als Vista.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er een zonder enige feiten kennis daast ben jij het wel, Suluap. Ga maar een googlen op Windows 8. 7 is is gewoon een omgebouwd servicepack, ga eens zoeken op Technet van Microsoft.
volledig eens met het antwoord van Jeroen.... Windows 7 is eigenlijk wat vista had moeten zijn van in het begin.

Als jij ten volle tevreden bent waarom dan upgraden veel nieuws is er niet bij hoor??

Jeroen ik ga het eens opzoeken maar als er inderdaad een Windows 8 op 128 bits in de startblokken staat zou ik voorstellen:
Blijf dan even bij je vista en bekijk volgend jaar dan even of je een nieuwe pc nodig hebt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel als je tevreden bent van vista, blijf je bij vista. Alleen is Windows 7 ietsje sneller in gebruik, betere updates, de mappenindeling staat een beetje anders ingedeeld dus daaraan moet je wel even wennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
windows 7 is veel sneller,
maar als je pc/laptop het nog gewoon doet zal ik geen nieuwe kopen om windows 7