Ik heb een partitie gemaakt voor windows vista.Kan ik dit nog verwijderen? zoja hoedan?

vista partitie verwijderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je niet vooraf een systeem back-up gemaakt hebt, ben ik bang dat dit niet meer kan. Zie http://www.schoonepc.nl/optim/backup.html: "Het is overigens niet verstandig een image van de op dat moment actieve partitie terug te zetten (als het al mogelijk is…)".
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Afhankelijk van wat je nog meer op je pc hebt (winxp/7/linux) of dat je helemaal opnieuw gaat beginnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar start -> rechtermuisknop deze computer -> manage (beheer) -> disk beheer of management en daar kunt u uw partitie verwijderen en aanpassen.

Indien je nog vragen hebt, stuur gerust