Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik bij Windows 8 instellen dat de username niet blijft staan bij Remote desktop?

Beste als ik verbinding maak met Remote Desktop dan blijft de username altijd staan ook al zet ik het vinken “gegevens onthouden” uit toch blijft de username staan hoe kan je dit uitschakelen (Windows 8)

1.4K
emiel2006
2 jaar geleden
okiod dankjewel

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wat bij iemand werkte:

Op de client-pc kunt u de openbare modusoptie van de Remote Desktop Client gebruiken. Dit wordt bereikt via de opdrachtregelschakelaar, zoals deze:
mstsc /public

Of voeg de volgende regel toe aan het .rdp-bestand met Kladblok (toevoegen aan default.rdp om in te stellen als de standaard van de gebruiker):
public mode:i:1
Op de servers kunt u het wachtwoord elke keer geforceerd invoeren door RD Session Host Configuration of Terminal Services Configuration te openen, dubbelklik op RDP-Tcp, selecteer 'Always use the following log' gebruiken, voer het domein in het domeinvak in en laat de rest leeg.
(Lees meer...)
SimonV
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding