Hoe haal ik de balk leeslijst/favorieten weg uit beeld op Safari (Mac)?

Hee allemaal, nadat ik mijn laptop eens heb uitgeleend staat er standaard een zij-tabblad met de leeslijst/favorieten open op Safari. Ik vind dit storend omdat het standaard open staat (tot ik het handmatig weghaal en dan de pagina niet refresh), het neemt ruimte in van het eigenlijke scherm. Het lukt mij niet om het weg te halen en ik vroeg me af of iemand een goed idee heeft. Liefst zonder al mijn opgeslagen links kwijt te zijn. Bijgevoegd een screenshot voor een beter beeld (hehe) van het probleem :) Thanks alvast!

Picture for question
1.9K

Antwoorden (1)

Dat kan bij "Weergave" -> "Verberg leeslijst" en/of bij Voorkeuren.
Toegevoegd op 03 juni 2021 07:53: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV
2 jaar geleden
xkimss1997
2 jaar geleden
Dankje Simon!