hoe kan ik geimporteerde foto's terug vinden op mijn mac?

Ik heb zojuist via een nikon camera 2 foto's geimporteerd naar mijn mac. Dit heb ik tig keer gedaan omdat ik het niet tevoorschijn zag komen. Dit heb ik in de map 'mijn bibliotheek' gedaan maar alsnog kan ik ze niet terug vinden. Weet iemand hoe?

1.5K
SimonV
3 jaar geleden
Als je importeert naar een nieuw album gaat het ook niet?
Klik op het venstermenu ‘Importeer naar’, kies ‘Nieuw album’, voer een naam voor het album in en klik op OK.
https://support.apple.com/nl-nl/guide/photos/pht6c803201/mac
Welke IOS heeft je Mac?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik moet ook altijd zoeken, haal ze dan op via de camera zelf aangesloten dus. Welopletten bij welke Map/album cq datum/GPS kan ook handig zijn Succes

Antwoorden (1)

Open de Finder, doe [command]+[F] en je krijgt bovenin de mogelijkheid om bestanden op bewerkings- of aanmaakdatum (en nog heel veel meer) te zoeken. Daarmee moet je je bestanden kunnen vinden, mits ze daadwerkelijk geïmporteerd zijn natuurlijk.