Ik heb Windows10 en ik wil zo nu en dan Internet Explorer als browser gebruiken. Waar vind ik deze?

En hoe stel ik e.e.a. in?
Ik heb Firefox als standaardbrowser en dat wil ik zo houden.

1.9K

Het beste antwoord

Druk op de Windowsknop op je toetsenbord (of op de startknop met je muis).
[tik in] Internet Explorer
Rechtermuisklik op het icoon .
"Toevoegen aan startbalk"
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie,
LeonardN
4 jaar geleden
Geen dank, maar is het gelukt, en nu naar wens?
Pieterke
4 jaar geleden
Ja hoor het is nu naar wens.

Andere antwoorden (1)

Internet explorer staat onder "Windows Accessories" in het start menu, je kunt deze ook starten door "iexplore.exe" uit te voeren of door een snelkoppeling te maken naar %ProgramFiles%\Internet Explorer\iexplore.exe.

Ik raad je echter aan om (wanneer mogelijk) in plaats van Internet Explorer andere browsers te gebruiken, zoals FireFox, Edge of Google Chrome. Deze modernere browsers werken sneller en hebben meer mogelijkheden.