Pictogrammen zijn verdwenen, hoe krijg ik ze terug?

Hallo, de pictogrammen van deze drie apps zijn al een tijdje verdwenen en ik wil ze graag terug want het begint me te irriteren. Ik heb een paar weken geleden de kleur veranderd in instellingen en sindsdien heb ik het probleem. De kleur terugveranderen naar een andere kleur helpt niet, ik heb de apps ook al vaker van het startscherm verwijderd maar dat helpt ook niet, een snelkoppeling maken helpt ook niet. Het zijn standaard windows-apps dus ik kan ze ook niet opnieuw downloaden volgens mij.

Ik wil mijn laptop niet resetten/standaardwaarden herstellen want dan moet ik alle instellingen weer opnieuw doen en daar heb ik geen zin in.

Zie de onderstaande foto voor meer info.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
21.6K

Antwoorden (1)

Onder Instellingen kun je bij 'Apps en onderdelen' de betreffende items opzoeken en dan bij 'Geavanceerde opties' kiezen voor 'Opnieuw instellen'. Dan wordt die app opnieuw geïnstalleerd en de standaardinstellingen worden hersteld. Jouw documenten worden daarbij niet gewijzigd.

Bij jou heeft het zo te zien allemaal de Engelse naam, dus Settings in plaats van Instellingen en Calculator in plaats van Rekenmachine, maar je zult hopelijk wel begrijpen welke opties je moet kiezen.

Het lijkt mij dat het pictogram tot de standaardinstellingen behoort en op deze manier dus terug moet komen.