Ik wil graag mijn Windows PC op Internet via mijn iPhone met 4G laten werken. Kan dat?

PC ziet iPhone, maar als ik verbinding probeer te maken, vraagt PC om netwerksleutel. Waar kan ik die vinden?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Houd er rekening mee dat je mobiele provider hier meestal niet blij mee zal zijn. Waarschijnlijk zal dit dan ook een overtreding zijn van de gebruiksvoorwaarden.

Het beste antwoord

Dit kan op twee manieren:
1. Als de computer wifi heeft: schakel op de iPhone bij Instellingen->persoonlijke hotspot de hotspot aan. Kies een wachtwoord bij wifi toegang. Zoek de naam van uw Iphone in de wifi lijst van uw pc en vul het wachtwoord in.

2. Als de computer geen wifi heeft: verbind de iPhone met uw computer met de kabel van de iPhone. Schakel op de iPhone bij Instellingen->persoonlijke hotspot de hotspot in.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dit was de oplossing voor mij!

Andere antwoorden (3)

Je kunt een hotspot aanmaken en dan kun je zelf een wachtwoord kiezen en de naam van de hotspot.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat gaat niet werken omdat een hotspot bedoeld is voor mobiele apparaten en een windows pc is geen mobiel apparaat

Toegevoegd na 51 seconden:
je zou een thuisnetwerk kunnen maken
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zolang deze pc wifi heeft gaat dit zonder probleem.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zelfs zonder draadloos internet lukt het prima met een Lightning naar USB kabel.
Een mobiele hotspot maken zal moeten werken
Bij IPhone kun je in de instellingen aan zetten dat je een wifi hotspot wil maken met een eigen gekozen ssid(wifi naam) en wifi wachtwoord. Iedereen die het wachtwoord weet kan met jouw telefoon verbinden. Zorg er wel voor dat je je 4g dan aan hebt en je gewone wifi uit. Volgens mij kunnen er maximaal 10 apparaten op een wifi hotspot van IPhone.