Ik wil graag mijn Windows PC op Internet via mijn iPhone met 4G laten werken. Kan dat?

PC ziet iPhone, maar als ik verbinding probeer te maken, vraagt PC om netwerksleutel. Waar kan ik die vinden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit kan op twee manieren: 1. Als de computer wifi heeft: schakel op de iPhone bij Instellingen->persoonlijke hotspot de hotspot aan. Kies een wachtwoord bij wifi toegang. Zoek de naam van uw Iphone in de wifi lijst van uw pc en vul het wachtwoord in. 2. Als de computer geen wifi heeft: verbind de iPhone met uw computer met de kabel van de iPhone. Schakel op de iPhone bij Instellingen->persoonlijke hotspot de hotspot in.

Je kunt een hotspot aanmaken en dan kun je zelf een wachtwoord kiezen en de naam van de hotspot.

Dat gaat niet werken omdat een hotspot bedoeld is voor mobiele apparaten en een windows pc is geen mobiel apparaat Toegevoegd na 51 seconden: je zou een thuisnetwerk kunnen maken

Een mobiele hotspot maken zal moeten werken Bij IPhone kun je in de instellingen aan zetten dat je een wifi hotspot wil maken met een eigen gekozen ssid(wifi naam) en wifi wachtwoord. Iedereen die het wachtwoord weet kan met jouw telefoon verbinden. Zorg er wel voor dat je je 4g dan aan hebt en je gewone wifi uit. Volgens mij kunnen er maximaal 10 apparaten op een wifi hotspot van IPhone.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100