is voorgamers.nl goedkoop?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
7 jaar geleden
ligt er aan welke pc je wilt bestellen en wat je zoekt
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik raad aan om zelf een pc te bouwen door de onderdelen apart te kopen. apart is het veel goedkoper Bronnen:
- https://www.pugetsystems.com/configmenu.php

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je het over de samengestelde game-pc's hebt.
Ik zie geen te hoge prijzen, voor de hardware die erin zit zijn te prijzen redelijk, ze zijn niet per sé erg duur.

Als ik het vergelijk met een website die dezelfde soort PC's aanbied, gamepc.nl , dan kom ik bij de AMD Basic Gamer PC met bijna exact dezelfde hardware uit op een prijsverschil van 5 euro.

Als ik bij beide websites de Intel Gamer PC vergelijk kom ik wel op een haast onverklaarbaar prijsverschil uit van 100 euro meer op gamepc.nl , dus je kan er van uit gaan dat voorgamers.nl goedkoper is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
"Ik neem aan dat je het over de samengestelde game-pc’s hebt." Dat nam ik dus niet aan. Steekproef:
Laagste prijs Iiyama G-Master GB2888UHSU: € 422,35. Gamepc.nl: € 439,- Voorgamers.nl: € 449,- Voorgamers.nl dus de duurste. Zie jij een onderdeel waarbij Voorgamers.nl de goedkoopste is? Hun samenstellingskosten zullen dus laag moeten liggen. ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit helpt echt goed
SimonV
7 jaar geleden
"Ik neem aan dat je het over de samengestelde game-pc’s hebt." Dus wel. Plus voor het uitzoeken en vergelijken.