waarom kan ik foto's niet fullscreen scrollen in Windows 10?

In Windows 10 kan ik (vanuit Verkenner) in sommige mappen wél foto's fullscreen scrollen, in andere mappen juist niet. Dan verschijnen er links en rechts geen doorklik-pijlen. Wat is daar de oorzaak van?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
8K

Antwoorden (1)

1 Foto in de map of foto's in een ZIP of RAR-bestand. Dan moet je eerst de het ZIP bestand uitpakken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je de pijlen niet ziet, gewoon pijl naar rechts op het toetsenbord indrukken en dan komt deze vanzelf.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of het scrollwiel draaien.

Toegevoegd na 3 minuten:
Overigens zou ik een programma als Irfanview downloaden. De Windowsviewer gaat niet eens echt full-screen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank voor je reactie. Maar het vreemde is juist dat ook bij het indrukken van het toetsenbord die pijlen niet tevoorschijn komen. (ook bij scrollwiel draaien niet)