Kan ik op een asus t100 transformer ook windows 10 krijgen?

Ik krijg het icoontje namelijk niet te zien, maar op twee andere windows 7 pc´s ook niet. Weet iemand wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K
capthavoc
8 jaar geleden
Misschien staat bij jouw de windows automatisch updaten uit ?
Kijk even of je desnoods handmatig nog een paar rondjes moet updaten voordat je de bedoelde update binnenkrijgt ?
vaak komen er nog meer updates binnen nadat je een serie binnenkrijgt. dus na een ronde even wachten en dan nog eens kijken
als het goed is komt hij vanzelf binnen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die andere twee pc´s met windows 7 home premium heb ik inderdaad hele lange tijd uit gehad, dus ook niet geupdatet, dus misschien is dat het dankje.
Maar die transformer book, is half een tablet half een laptop zegmaar, zo een die je in het toetsenbord klikt, maar heeft wel windows 8. Bij die heb ik alle updates gedaan, maar het icoontje komt maar niet....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik had dat ook, maar met een programmaatje kon het wel. Alleen weet zo niet hoe dat programma heeft. Moet je even googlen (in het engels)

Antwoorden (2)

Windows updates downloaden en installeren? Inclusief optionele updates.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik neem aan dat je Windows 7 SP 1 hebt? Als je servicepack 1 hebt geïnstalleerd (zie Deze computer > Eigenschappen), is het van belang dat je specifiek de update KB3035583 installeert. (Om de status te zien ga je naar Configuratiescherm > tik 'geschiedenis' en ga naar 'geschiedenis van updates weergeven').

Overigens heeft een aantal gebruikers al succesvol Windows 10 preview geïnstalleerd opde Transfromer T100 van ASUS, al lopen ze daarbij wel tegen een aantal problemen aan. Op het blog van Ian Matthews kun je lezen hoe hij ze heeft opgelost.