Mijn pc update al 6 uren, maar is nog maar bij update 11/36, wat kan ik doen?

Toen ik vanochtend mijn pc uit deed om 11 uur moest hij updates uitvoeren. Nu ik weer thuis ben zie ik echter dat hij nog steeds aan het updaten is. Hij is bij update 11/36, ik weet niet of hij al uren vast hangt bij update 11 of dat hij er zolang over gedaan heeft om daar te komen, maar normaal duren updates nooit langer dan een half uur totaal. Is er een probleem, en wat kan ik doen?
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Er is niet veel meer wat je kunt doen dan de pc gewoon uit doen en weer aan
Waarschijnlijk zijn de update toch wel geinstalleerd en is je scherm ergens op blijven hangen.
hij herhaal het proces gewoon vanaf dat wat nog niet geinstalleerd is

De enige manier waarop je hem uit kan krijgen is de aan uit knop ingedrukt te houden in dit geval.
als hij dan weer opstart krijg je misschien een melding dat hij niet goed is afgesloten
maar negeer dat gewoon en kies de optie gewoon starten.

Vaak is er verder niets aan de hand en hij gaat gewoon door met installeren van de rest of misschien weer helemaal opnieuw
bang om weer op hetzelfde uit te komen is meestal niet nodig
gewoon doorgaan

kom je toch weer op hetzelfde uit dan kan een systeemherstel helpen
om daarna weer de update binnen te halen

updates zijn gewoon belangrijk dus laat deze niet achterwege
capthavoc